Friday, 7 June 2013

Cuti Ini :)

okey
hmm
hai
Assalamualaikum !

haa cam ne dengan cuti 2 minggu anda?mesti best kan..
sepanjang saya cuti ni, tak berjalan sangat..ade je kat umah, mama cakap hujung tahun ni baru jalan-jalan dan  ber"honeymoon"..
almaklumlah, saya dan adik-adik nak exam "besar" tahun ni..
saya : STPM
adik ke - 3 : SPM
adik ke- 4 : PMR
haha.. besar tak besar lah, badan eden gini jugak sejak tingkatan 2..

okey lah bukak cita lain ea..
emm, ahad lepas (2 Jun 2013), akak sedara saya dah selamat pun bergelar isteri orang pada usia 24 tahun..
kitorang taklah berape rapat, tapi mesra orangnya, maklum jelah dia bakal cikgu :)
muka pun manis dan berseri..tahniah kak iza..semoga jadi isteri solehah di dunia dan di akhirat..
ammeeen

congratulation dear ;-)
dia baru lepas nangis

pelamin mini yang kiut miut sesangatnye !

dating ngan budak kecik ni..
on my way to Parit Sikun, see my future ehem :)

hmm, cukup lah agaknye ni..tulis banyak-banyak bukan ade orang baca pun..
haha

btw, rindulah kat dia.. awak,rindu kita tak?

tata titi tutu
jgn nakal-nakal

Assalamualaikum




6 comments:

  1. cuti dah habis la.. cuti sekolah mmg best. hihihi.

    jemputlah singgah blog saya.
    http://madamoiselleayuslittletalks.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'a kan,esok dah sekolah dah :)nasib ler

      Delete
  2. hai salam perkenalan..
    blogwalking here..jemputlah ke blog saya ye..

    www.coratcoretsibudaktembam.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam perkenalan :)
      nanti kite jln2 sane eah..thanks!

      Delete
  3. Saya pun rindukan awk..hehe..

    ReplyDelete