Sunday, 10 February 2013

sejuk !

29 Rabiul Awal 1434 hijrah

Assalamualaikum 

ehem,tadi ade orang merajuk dengan kite,harap-harap lepas ni dia oke..awak,sila senyum bace entry ni ye..cuti sekolah seminggu ni,tak dpt lah dia kenyit mate kat kita kan.. =)
haa,malam ni bila update lirik lagu je lah ye,

Sabarlah Hati - Elly Mazlein

Saat Kau datang dalam hidupku
kusangka ini cinta terakhir
ternyata malam penuh bintang
berakhir dengan mendung 

menari aku dengan gelisah
lagi lagi lagi ku menangis
sabarlah hati menahan perih
terluka lagi dan lagi dalam kisahku

tenang la jiwa.. iring langkahku
ku yakin pasti ada yang terbaik untukmu

ternyata malam penuh bintang
berakhir dengan mendung 

menari aku dalam gelisah
lagi lagi lagi ku menangis...

meski hati sering dilukai
takkan menyerah aku mencari cinta ...

sabarlah hati menahan perih
terluka lagi dan lagi dalam kisahku
tenang la jiwa iring langkahku
ku yakin pasti ada yang terbaik untukmu

sabarlah hati menahan perih
terluka lagi dan lagi dalam kisahku
tenang lah jiwa ...

sabarlah wahai hati ....
jangan menangis ...



lagu yang takde mengena dgn bila skrg nih,tapi suka melayan lagu baru cik elly ni..=D
*sila dengar..
tajuk entry ni plak memang takda kenanya,tapi dah 2 hari hujan,sejuk jugak lah malam kan..
hehe

Assalam

4 comments:

  1. Replies
    1. hehe,untuk sesape yg nk dengar lagu tuu kak..;)untuk akak pun bleh jugak..

      Delete
  2. Rindu nak kenyit mata pada awk..hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah lama dah awak tak kenyit mata. Asyik buat juling mata je.

      Delete