Sunday, 17 February 2013

Penyesalan

emm,hai dan Assalamualaikum
intronye larat takat ni je..=(

apabila dia balas mesej macam tu,lagu Untuk Dia yang selalu aku layan tu pun dah rase macam tengah dengar lagu hardcore..terasa sangat nih !

*walaupun perbuatan tu sudah disusuli dengan kata maaf,mungkin tak cukup kan..
Masha-Allah..

ampuni Nabila, Ya Allah..

2 comments:

  1. Maaf jika saya melukakn awk dgn kata2 saya...sejujurnya tiada niat buruk pun...benarlah lidah lebih tajam dari pisau...kerana ianya membuat seseorng terasa hati

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asam garam dalam hubungan, selagi. Allah izinkan, Allah akan permudahkan jalan kita. Saya sentiasa maafkan awak.

      Delete