Friday, 4 January 2013

saya suka !

22 Safar 1434 Hijrah

Assalamualaikum

*pada yang beragama Islam,jawab dulu salam tu..

Bagaimana dengan perjalanan hidup masingmasing,ada baikkah?? Kalau baik,ye alhamdulillah.. Walau kite sedang diduga masalah pun,jangan sesekali kite lupe pada Allah ea..Allah kan sayang orang bersabar.. hari ni hari jumaat kan,sekarang ni golongan lelaki masingmasing pi solat Jumaat kat masjid,kita dok ngadap benda ni kan..hehe..

Lagi satu,tadi ade kawan bagi kite ni,dy pegi Cameron Highland mase cuti sekolah hari tu..thanks pakcik:D


maaf gambar tak jelas,fahamfaham je lah ea..
haa,esok ade gotong-royong hias kelas baru ..dan esok jugak bertambah umur kite yek..*senyum

1 comment:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete