Thursday, 10 January 2013

Sabar ye

27 Safar 1434 hijrah

Assalamualaikum..hai semua..ape kabarnye hari ni yek?semoga sihatsihat ea..hari ni dah 10 hari kite dalam bulan Januari ni kan.. Alhamdulillah,kalau ikot kalendar masihinye hari ni Nabila dah pun berumur 19tahun 5hari..tapi perangainye,mak aih macam budak 15tahun..heee..apelah kite ni kan,kite cume nak rase muda je..tak salah kan kawankawan..

okeoke,hari ni sekolah cam biase,banyak dapat keje umah*tapi nak siapnye makan mase..cume ade berita yang agak menyedihkan,tadi pagi kat kelas pra u 2budiman,masingmasing kecohkecoh sebab tu haa,kawan sekelas bila,cik Hamidah Sulaiman tuu,mase nak pegi sekolah,dia terlibat dalam sebuah kemalangan(motorciummotor) depan Taman Ros, Ayer Hitam T_T..kesian kawan kite tuu..kejadian tu mase ujan renyai..dia lukaluka sikit kate kawan yang ikot hantar dia balik tadi pagi,,kesian kan kat kawan kite tu..walaupe pun kite harap midah baikbaik je,rehat tau,mesti terkejut dengan kejadian tadi kan..
kite sayang cik midah kite ni !

1 comment:

  1. hye
    ekin tag awak disini
    http://misekin.blogspot.com/2013/01/hanif-idrus-giveaway-2013-segmen.html

    ReplyDelete