Tuesday, 1 January 2013

Januari Kembali☺

18 Safar 1434 hijrah

Assalamualaikum..
Dan hai,selamat tahun baharu 2013 bila ucapkan ye! dah masuk tahun baru,tu maknenye sesi persekolahan sedang ingin dimulakan kan kan kan..heee..sape yang masih bersekolah,sedia r bangun awal pagi kan,siapsiap nak pi sekolah..cuti ni pun bila bangun pagi jugak tapi tak bape pagi oke..hihi

Bagi sesape yang baru mule nak masuk tadika ke,darjah satu ke,tingkatan satu ke..haa,siapsiap lah korang kat sekolah..bukan ape,yang penting dapat kawan baru dan dapat tengok macamacam ragam kawan baru kite kan..tu yang seronoknye..

Bila sendiri tak sabar nak mula belajar kat kelas baru esok,tahun 2013 ni,bila akan belajar dalam semester 2 dan semester 3 di Pra U 2 Budiman.. kire kitorang ni kelas senior lah,dan yang paling penting akan menjadi contoh kpd adikadik kandung dan adikadik bukan kandung kpd bila.. 

Insya-Allah,bila ade exam besar sikit tahun ni,semoga dipermudahkan segalanya.. Ammeen.. Tak dapat 3 pointer pun takpe lah,jnji dapat 4 pointer..ye dak?? huhu.. 

Jadi kpd parapara murid sekalian,malam ni jangan tido lewat sangat k,ingat sikit awak awak tu nak sekolah esok,jangan hari pertame sekolah,dah tak bersemangat dan menguap pulak mase cikgu ngah mengajar..mase cikgu dah kuar takpelah,baru bleh menguap ye..hehe..gurau saje..

oke Assalamualaikum dan tatatititutu serta bertemu lagi pada lain mase..jangan jemu singgah blog comot ni ye..

sayangsayangsayang
NNSBB
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

6 comments:

  1. cik nabila..
    awak kat sini..=)
    http://husnazahidi.blogspot.com/2013/01/review-follower-yg-ke-666.html

    ReplyDelete
  2. salam cik nabila..:)

    selamat tahun baru 2013 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wassalam ayie abas,selamat tahun baru jugak ye..:)

      Delete