Wednesday, 12 December 2012

Tarikh Cantik??

28 Muharam 1434 hijrah

Assalamualaikum..

Entri kedua dalam bulan Disember..eh, nampak sangat tak aktif nak berblog kan..memandangkan hari ni tarikh tengah cantik 12.12.12..mungkin ramai yang memilih tarikh ni untuk sesuatu yang bermakna dalam hidup sesorang tukan contohnya bertunang, nikah dan juga memilih tarikh untuk beranak..ade jugak kan.. macamacam demi nak dapatkan tarikh cantik ni kan.. papepun, apa jua yang dirancangkan akan berjalan lancar dan diberkati oleh Allah..

Oke, pada tarikh ni jugak, ayah bila menyambut ulang tahun kelahirannya yang ke 52 tahun.heee
"SELAMAT BERTAMBAH UMUR YE ENCIK BARNI a.k.a AYAH"
Mungkin 52 tahun dulu, atok umi(mak ayah) tak merancang kan, Alhamdulillah, ayah dilahirkan dan sekarang menjadi seorang ayah yang sangat bertanggungjawab kpd anakanaknya dan isteri..


 Bukan tu je tau, ayah bila memilih 10 Disember sebagai tarikh pernikahannya dengan mama pada tahun 1987.. Ini bermakna perkahwinan mama dan ayah dah pun berusia 25 tahun..
"SELAMAT ULANG TAHUN PERKAHWINAN KE 25 MAMA DAN AYAH"
Tahniah mama dan ayah, nabila sayang mama ayah tauuu..


Dalam bulan Disember ni jugak, anak ayah dan mama yang keempat tu dilahirkan jugak tau..tapi dia punya tarikh lahir tu 8 Disember 1998, tahun ni dia cukup lah 14 tahun.. nama budak tu kan Ahmad Haziq Fikri bin Barni..
"SELAMAT TAMBAH UMUR HAZIQ"



Antara rakanrakan nabila yang menyambut ulang tahun kelahiran dan majlis istimewa dalam bulan Disember :

Nooraini binti Ibrahim ---> 2 Disember (18 tahun)
Syed Hazim bin Syed Noh ---> 14 Disember (17 tahun)
Ezwan Shahrin, Maisarah Rahman --->27 Disember (18 tahun)
Alyani Sakiman ---> 2 Disember 2012 (tunang)

p/s : walaupun hari ni hari jadi ayah, tetap jugak ayah yang belanja makan malam ni..

No comments:

Post a Comment