Monday, 26 November 2012

Sepupu Baru

12 Muharam 1434 hijrah

Haihaihai dan Assalamualaikum kpd anda anda yang tengah baca blog bila yang tak sebrape ni kan..

Okeoke,hari sabtu yang semalam kan bersamaan 24 November 2012,pak ngah bila buat majlis perkahwinan anak bongsu dia,bila panggil abg amal dgn isterinya kak fazliana..majlis kat tempat pempuan dah buat minggu lepas kat Pulau Pinang..oh ya,pak ngah bila ni orang Rengit,Batu Pahat..

Bila rapat sangat dgn pak ngah,sebab pak ngah paling baik ngan bila tau..majlis ni kira paling best r sebab bila dapat ambil gambar ngan pengantin..sebab sebelum2 ni bila mcm terpinggir jek klau kat majlis2 sedare mare ni..hmm..sepanjang majlis ni,bila berkepit je dgn sepupu bila..yang sebaya,bila dgn fatin faiqah,lagi sorang,kak ana umur dia 19 tahun..comel je dorang ni taw..faiqah ni pun pelajar tingkatan 6 jugak tapi kat SMK Tun Sardon, Rengit..kak ana plak belajar kt kolej di KL..

Gambar sekitar majlis :)

ade askar tgh berkawal,takut pelamin ghaib..hihihi

pasangan pengantin diapit oleh kak ana(baju merah), fatin faiqah(baju hitam)  dandandan  flower girl  duduk bersimpuh..rase sngt spesel..huhu

nabila dgn kak fazliana..ratu hari tu..
faiqah nak jugak ambil gmbr ngan pengantin..


kak ana jgn tembak izzy! dia tak bersalah oke..

aik!main kawin2 kah? tahniahtahniah..

dah siap majlis,baliklah kn...takkan nak basuh periuk plak kan??
bila balik dalam pukul 5 ptg lebih..
Selesai sudah entry kali ni..terima kasih krn sudi bace.. :):):)

No comments:

Post a Comment