Sunday, 25 November 2012

Contest My Top Referral by Blog BingkisanHati

 11 Muharam 1434 hijrah

Assalamualaikum reader,tgh buat ape tu?
Hari ni bila join contest pertame sejak bila mule berblogging ni..
  

bila join pun sukesuke je,ade rezeki,ade lah kan.. : )
kalau anda anda nak join contest ni,klik banner kat atas ni oke..
ade hadiah menarik untuk pemenang bertuah taw..
Hadiah pertama
dapat sehelai shawl yg sangat lah cantik drpd Hijab Seekers
Hadiah kedua
tambah nilai RM 30, ke telco MAXIS,DIGI & CELCOM
Hadiah ketiga
tambah nilai RM 10, ke telco MAXIS,DIGI & CELCOM
dan
Hadiah pemenang bertuah
review blog2 pemenang oleh djdanchef

selamat mencube

sayangsayangsayang
NNSBB

3 comments:

  1. salam kenal...
    semoga berjaya ekk...

    Salam…
    Saya adalah salah seorang bloger yang menyertai contest “iPhone 5 gadget impian”

    Harap rakan2 sudilah klik G+1 di entri “iPhone 5 gadget impian” saya.

    http://miri4evernet.blogspot.com/2012/11/iphone-5-gadget-impian_6.html

    Sokongan dari rakan2 semua amat saya hargai…
    Terima kasih…

    ReplyDelete
  2. hello darla :)
    gud luck and all the best ya~!!!

    lot's of ♥♥♥,
    Hernyzar Helmizan

    ReplyDelete
  3. Good luck :)

    Sementara masa masih ada ! TOPUP RM100 UNTUK ANDA !
    http://nadyabubble.blogspot.com/2012/12/contest-top-referer-get-rm100-topup.html

    ReplyDelete